IZ POVIJESTI HRVATSKIH VISOKOŠKOLSKIH KNJIŽNICA – 65 GODINA KNJIŽNICE FILOZOFSKOG FAKULTETA SVEUČILIŠTA U RIJECI
From the History of Croatian Higher Education Libraries – 65 years of Libraries of the Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Rijeka
Aleksandra Moslavac
Knjižnica Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci
amoslavac@ffri.hr
Rad prikazuje djelatnost Knjižnice Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci kroz povijest. Povijest Knjižnice prikazana je u okviru sažetog retrospektivnog prikaza nastanka visokoškolskih knjižnica i razvoja visokoškolskog knjižničarstva u Hrvatskoj i u Europi, s osvrtom na povijest visokoškolskog knjižničarstva na riječkom području. Radom je ukazano na važnost sustavnog proučavanja povijesnih činjenica i podataka o visokoškolskim knjižnicama, koje imaju mnoge specifičnosti vrijedne razmatranja s aspekta informacijskih, obrazovnih i povijesnih znanosti kao i kulturne baštine.
Ključne riječi: Knjižnica Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci, sustav visokog obrazovanja, visokoškolske knjižnice, povijest visokoškolskog knjižničarstva
Summary
The paper provides the activity of the Library of the Faculty of Humanities and Social Sciences in Rijeka through history. History of the Library is demonstrated in the context of a concise retrospective historical outline of foundation of academic libraries and the development of academic librarianship in Croatia and Europe, with regard to the history of academic librarianship in Rijeka area. The paper emphasized the importance of systematic study of historical facts and data on higher education libraries, which have many specifics valuable to be surveyed from informational, educational and history science aspects also cultural heritage.
Keywords: Library of the Faculty of Humanities and Social Sciences in Rijeka, higher education system, academic libraries, history of academic librarianship
UDK /UDC 027.7(497.561)(091)
Kategorija: Stručni rad / Professional paper
Primljeno/Received: 27.11.2018.
Broj bibliografske jedinice u predmetnom kazalu i kazalu autora: 312
Puni tekst: