ŠKOLSKI KNJIŽNIČAR U INKLUZIVNOM OBRAZOVANJU
School librarian in inclusive education
Ivana Rakonić Leskovar
OŠ Dragutina Lermana, Brestovac
ivana.rakonic@gmail.com
Inkluzivno obrazovanje podrazumijeva kvalitetno obrazovanje svih učenika bez obzira na njihove različitosti, a odnosi se na cjelokupni odgojno-obrazovni sustav. Važnost inkluzivnog obrazovanja potvrđena je nizom zakonskih i normativnih akata kako u Republici Hrvatskoj tako i u ostalim europskim zemljama, a da je inkluzivno obrazovanje važno naglašava podatak kako je sve više učenika koji su socijalno obespravljeni. Ovaj članak prikazat će problematiku inkluzivnog obrazovanja kroz analizu zakonskih i normativnih akata koji upućuju na važnost provedbe inkluzivnog obrazovanja u odgojno-obrazovnim institucijama i utvrditi uključenost školskog knjižničara u inkluzivno obrazovanje u Republici Hrvatskoj.
Ključne riječi: inkluzivno obrazovanje, pravo na obrazovanje, školski knjižničar, knjižnica
Summary
Inclusive education means quality education for all students included their diversity and it refers to the entire educational system. The importance of the inclusive education is confirmed by the legal and normative acts in Croatia and in European countries as well as the fact that increasing number of students are subjected to social injustice. This article will present issues of inclusive education in terms of legal and normative acts which point to the importance of the implementation of inclusive education in educational institutions as well as determine the involvement of the school librarian in inclusive education in Republic of Croatia.
Key words: inclusive education, right to education, school librarian, library
UDK /UDC 027.8:37
Kategorija: Pregledni rad / Review article
Primljeno/Received: 30.10.2018.
Broj bibliografske jedinice u predmetnom kazalu i kazalu autora: 311
Puni tekst: